Қысқа мерзімді
жоспар 1 сабақ
Пән мұғалімі:
БЕКІТЕМІН |
ПӘНІ |
Биология |
Сыныбы |
6
|
МЕРЗІМІ | |||||||||||||||
ТАҚЫРЫП |
Ботаника - өсімдіктер туралы ғылым. Жер бетінде өсімдіктердің көптүрлілігі туралы жалпы мәліметтер.
| |||||||||||||||||||
МАҚСАТЫ |
Оқушыларға ботаника саласын түрленуін меңгерту; ой-өрісін кеңейту, ақпаратты өз бетінше меңгерту арқылы сыни ойлауға үйрету, бір-бірінің пікірін тыңдауға тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ |
Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады; Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді; Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді; Өз бетімен ізденіске бейімделеді. Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді; Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі; | |||||||||||||||||||
КЕЗЕҢДЕРІ |
РЕСУРСТАР |
САБАҚТАҒЫ ІС-ӘРЕКЕТ |
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |
БАҒАЛАУ | ||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут) |
Биология оқулығы
|
Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа түрлі қимыл-қозғалыстарды қайталау ұсынылады. |
| |||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту (3 минут) |
Биолог анықта малығы
|
Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.
|
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады |
Стикер арқылы бағалау | ||||||||||||||||
Мағынаны тану (15 минут)
(15 минут) |
Биология оқулығы
|
Өткен тақырыпты бекіту мақсатымен оқушылар қатар бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. «Ұғыну» сатысында қолданылады. Қолдану технологиясы: екі студент әрбір азат жолдан кейін тоқтай отырып мәтінді оқиды, содан кейін бір-біріне оқығанының мазмұны бойынша әртүрлі деңгейдегі сұрақтар қояды. Берілген түр коммуникативті дағдылардың дамуына әсер етеді. |
Жекеленген оқушыларға көмек
|
Фактілерді баяндайды Үш шапалақ, | ||||||||||||||||
Рефлексия (10 минут) |
|
Оқушылар стикерге «Жуан» және «Жіңішке» сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді. |
Қабілетті оқушы мен деңгейі төмен оқушыны анықтау |
2-жұлдыз, 1-тілек.
| ||||||||||||||||
Қорытындылау
|
Үйге тапсырма: Қоректік заттардың қорға жинақталуы. Органикалық заттар ыдырағанда пайда болатын энергияның жұмсалуы. Кесте құру.
| |||||||||||||||||||